Robotmuruniidukid ning robotmuruniidukite varuosad

Esileht / Ostutingimused

Ostutingimused

1. ÜLDSÄTTED

1.1.  Tingimused kehtivad kõigi isikute ja ostukeskkonna robotmuruniiduk.ee (edaspidi Robotid24 OÜ e-pood) omanik Robotid24 OÜ vahel Robotid24 OÜ e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2.  Robotid24 OÜ-l on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil www.robotmuruniiduk.ee. Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja Robotid24 OÜ õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

1.3.  Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.

1.4.  Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.

 

2. TELLIMUSE ESITAMINE

2.1.  Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi.

2.2.  Klient valib tellimuse üleandmise transpordiviisi ja koha.

2.3.  Klient kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest Robotid24 OÜ poolt pakutud maksekeskkondades. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile. E-poes saab tasuda läbi turvalise maksekeskuse kõikide Eesti maksekaartide ja interneti pangakontodega (Swedbank, SEB, Danske Bank, Krediidipank, LHV, Nordea). Arveldamise valuuta on Euro. E-poes pakutavad kaubad sisaldavad käibemaksu. 

2.4.  Pärast kauba eest tasumist, tuleb kliendil vajutada lingile „Tagasi kaupmehe juurde“.

2.5.  Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab Robotid24 OÜ kliendile e-kirjaga kinnituse. Kui kinnitus e-kirja ei laeku, palume võtta ühendust klienditoega robotmuruniiduk@gmail.com või helistada numbril 53510255 E-R 11:30 – 16:30.

2.6. Arve saadetakse e-maili teel.

2.7.  Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) arvates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Robotid24 OÜ arvelduskontole.

 

3. KAUBA HIND, MAKSEVÕIMALUSED, Robotid 24 OÜI EELISED

3.1.  Kõik e-poes müüdavate kaupade hinnad on eurodes ja sisaldavad 20%-list käibemaksu.

3.2.  Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Tasumine toimub väljaspool e-poodi vastavas maksekeskkonnas. Robotid24 OÜil puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

3.3.  Kliendi poolt tellitud kaubale lisandub müügihinnale kauba kohaletoimetamise tasu vastavalt tarnetingimustele.

3.4. Makse sooritamiseks tuleb kliendil tellimuse vormistamise leheküljel endale valida meelepärane makseviis.

3.5. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.

 

4. KAUBA KÄTTESAAMINE

4.1 Kaupa saab tellida Tallinnas ning Harjumaal kliendi poolt näidatud aadressile kullerteenust kasutades, Omniva pakiautomaati või Itella pakiautomaati. 

4.1.1 Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 7-14 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Erandlikel juhtudel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

4.2. E-poe tellimusi käsitletakse tööpäeviti kell 8.30 kuni 17.00. Laupäeval ja pühapäeval ning riigipühadel tehtud tellimused võetakse töösse järgneval tööpäeval.

4.3. Robotid24 OÜ ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui Robotid24 OÜ-st mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.

4.4  Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud rah

4.5.  Kauba kättesaamine pakiautomaadist

4.5.1. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu.

4.5.2. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega numbrile, mille klient sisestas ostusooritamise hetkel. SMS sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.

4.5.3. Robotid24 OÜ ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui Robotid24 OÜist mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.

4.6.  Kauba kättesaamine kulleriga

4.6.1. Valides kauba kohaletoimetamiseks kulleri, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu.

4.6.2. Kauba üleandmise täpse aja lepib kuller kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku.

4.6.3. Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise. Juhul, kui kauba kättetoimetamine ebaõnnestub kullerist sõltumatutel põhjustel kahel järjestikusel korral, tuuakse kaup tagasi kullerfirma terminali. Sellisel juhul on ostjal võimalik võtta ühendust kulleriga 14 päeva jooksul ja paluda saata kaup uuesti kullerteenuse vahendusel ostja poolt märgitud kättesaamisaadressile. Kui eeltoodud katsed kaupa kliendile üle anda ebaõnnestuvad saab klient võtta ühendust Robotid24 OÜ klienditoega e-maili teel aadressil robotmuruniiduk@gmail.com et leppida kokku uus transpordiviis.

4.6.4  Kauba kontroll

4.6.5. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on Robotid24 OÜ-l õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.

4.6.6. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada Robotid24 OÜ klienditeenindust +372 53510225 või robotmuruniiduk@gmail.com.

4.6.7. Robotid24 OÜ vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.

 

5. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

5.1.  Robotid24 OÜ kasutab kliendi poolt esitatud isikuandmeid ja andmeid sooritatud ostude kohta kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega, mis on vajalik kliendi poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks (sh. kliendi kontaktisiku nimi, telefon, e-maili aadress, aadress, pangarekvisiidi). Robotid24 OÜ ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a posti- või kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik kauba kliendile kättetoimetamiseks. Robotid24 OÜ ei saada kliendi e-mailile uudiskirju, pakkumisi ega midagi muud taolist. 

5.2.  Robotid24 OÜil puudub internetipanga vahendusel kauba eest tasumisel juurdepääs kliendi pangaandmetele.

5.3.  Robotid24 OÜ jätab endale õiguse saata kliendi e-maili aadressile ning mobiilinumbrile infot enda ja koostöö partnerite toodete ja pakkumiste kohta. Kliendil on õigus nõuda enda andmete kustutamist Robotid24 OÜi andmebaasist.

 

6. KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED

6.1.  Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (kauba pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest, v.a toote puuduste ilmnemisel, vt punkti 7).

6.2.  Kauba tagastamiseks peab klient täitma toodete tagastusavalduse ning edastama selle koos kaubaga Robotid24 OÜ-le kasutades kliendi ja Robotid24 OÜ vahel kokku lepitud transpordiviisi, milleks on Robotid24 OÜ pakutud kullerfirma või mõni osapoolte vahelise kokkuleppega valitud transpordiviis. Kullerteenuse puhul võta ühendust klienditoega tel +372 53510225 või robotmuruniiduk@gmail.com.

6.3.  Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba Robotid24 OÜile hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest.

6.4.  Kui ostetud toode mistahes põhjusel ei sobi, on õigus toode tagastada Robotid24 OÜ-le kasutades kliendi ja Robotid24 OÜ vahel kokku lepitud transpordiviisi, milleks on Robotid24 OÜ pakutud kullerfirma või mõni osapoolte vahelise kokkuleppega valitud transpordiviis 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Soovitame kliendil kõik kaubad, mida ta soovitab tagastada, saata tagasi või kohale toimetada ühe korraga. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaal-pakendis.

6.5.  Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab Robotid 24 OÜ kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse ning kauba jõudmisest Robotid 24 OÜle. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

6.6.  Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on Robotid24 OÜil õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.

 

7. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS

7.1.  Robotid24 OÜ vastutab toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest vastavalt võlaõigusseadusele, pretensioonide esitamise aeg on eraisikul 2 aastat ja juriidilistel isikutel 6 kuud arvates toodete üleandmise hetkest.

7.2.  Kliendil tuleb esitada pretensioon e-posti teel aadressile robotmuruniiduk@gmail.com või Robotid24 OÜi tegevuskohta. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.

7.3. Robotid24 OÜ ei vastuta kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Robotid24 OÜ ei saanud mõjutada ning mille saabumist Robotid24 OÜ ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

7.4.  Robotid24 OÜ ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest sh kui viivitus tuleneb kiendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest.

7.5.  Robotid24 OÜ ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on pooltel õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse või Harju maakohtusse. Kohtualluvuse kokkulepe on sõlmitud mh juhuks, kui ostja asub pärast kokkuleppe sõlmimist elama välisriiki või kui viib sinna üle oma tegevuskoha või asukoha või kui tema tegevus-, elu- või asukoht ei ole hagi esitamise ajal teada.

 

 

 

8. MÜÜGIGARANTII

8.1. Müügigarantii andja annab kaubale müügigarantii vastavalt käesolevatele tingimustele. Tarbijaks käesolevate tingimuste tähenduses on füüsiline isik juhul, kui kauba ost ei seondu tema iseseisva majandus- või kutsetegevuse läbiviimisega.

8.3. Kui müügigarantii tähtaja jooksul ilmneb kaubal materjali, konstruktsiooni või koostamisviga, korraldab müügigarantii andja kauba tasuta parandamise.

8.4. Kui kauba parandamine ei õnnestu või ei ole müügigarantii andja arvates majanduslikult otstarbekas, siis müügigarantii andja asendab kauba tasuta.

8.5. Kui Kauba parandamine ei õnnestu või ei ole müügigarantii andja arvates majanduslikult otstarbekas, kuid kauba asendamine on võimatu (eelkõige juhul, kui sama kaupa enam ei toodeta), siis tagastab müügigarantii andja Kauba eest makstud raha.

 

9. Müügigarantii ei kehti, kui:

9.1. Kauba seerianumber ei ole tuvastatav;

9.2. Kauba viga on tingitud väärkasutusest;

9.3. Kauba viga on tingitud loomulikust kulumisest;

9.4. Kauba viga on tingitud ebaharilikust väliskeskkonna mõjust (ülemäärane niiskus, kuumus vms mõju);

9.5. Kauba viga on tingitud õnnetusjuhtumist (nt kukkumine);

9.6. Kauba viga on tingitud kauba kasutujuhendis vm kaubaga kaasas olevas dokumendis toodud juhiste järgimata jätmisest;

9.7. Kauba hooldusraamatus, kasutujuhendis vm kaubaga kaasas olevas dokumendis on ette nähtud kauba perioodiline hooldus ja

Klient ei ole pöördunud tähtaegselt selle teostamiseks müügigarantii andja esindusse.

 

10. Müügigarantii lõpeb:

10.1. Müügigarantii tähtaja möödumisel;

10.2. Kauba seerianumbri eemaldamisel või rikkumisel;

10.3. Kauba parandamisel või parandamise üritamisel muu isiku poolt kui müügigarantii andja.

10.4. Kui müügigarantii tähtaja jooksul ilmneb kaubal materjali, konstruktsiooni või koostamisviga, on Kliendil õigus müügigarantii tähtaja jooksul teavitada Robotid24 OÜ-d veast..

10.5. Müügigarantii andja poole pöördumisel peab Klient üle andma parandamiseks kauba ja kirjeldama ilmnenud viga. Müügigarantii andja esinduse nõudel peab Klient esitama kauba ostmise aega tõendava dokumendi (nt arve või käesoleva tingimused).

10.6 Müügigarantii andja parandab kauba tasuta mõistliku tähtaja jooksul. Müügigarantii andja informeerib Klient sellest, et kaup on parandatud, telefoni või eposti teel. Peale parandamist saab Klient kauba kätte Robotid24 OÜ tegevuskohast või kullerteenusega.

10.7 Kui Kauba parandamine ei õnnestu või ei ole müügigarantii andja arvates majanduslikult otstarbekas, siis informeerib müügigarantii andja sellest Klienti telefoni või eposti teel, teatades ka päeva, millal on varasemalt võimalik Kliendil kätte saada

asendatud kaup. Klient saab asendatud kauba kätte kullerteenusega.

10.8. Kui kauba parandamine ei õnnestu või ei ole müügigarantii andja arvates majanduslikult otstarbekas, kuid kauba asendamine on võimatu ja müügigarantii andja on otsustanud tagastada kauba eest makstud raha, siis informeerib müügigarantii andja sellest Klient telefoni või e-posti teel. Klient on sellisel juhul kohustatud teatama oma arvelduskonto numbri, kuhu müügigarantii andja saaks tagastada kauba eest makstud raha. Müügigarantii andja tagastab raha 14 päeva jooksul arvates Kliendilt arvelduskontonumbri saamisest. Raha tagastamine kolmanda isiku arvelduskontole on võimalik üksnes Kliendi kirjaliku avalduse alusel.

10.9. Müügigarantii andja ei hüvita Kliendile kauba transpordikulusid ega kahju, mis tekib Kliendil seoses kauba kasutamise võimatusega selle rikkisoleku ja parandamise aja jooksul. Mitte ühelgi juhul ei hüvita müügigarantii andja Kliendile saamata jäänud tulu.

10.10. Müügigarantii tähtaeg pikeneb ajavahemiku võrra, millal kaup oli paranduses. Nimetatud ajavahemik algab Klient poolt kauba parandamiseks üleandmise päevast ja lõpeb päeval, millal müügigarantii andja informeerib Klient sellest, et kaup on parandatud.

10.11 Kui müügigarantii andja asendab tasuta kauba, siis ei alga asendatud kauba suhtes müügigarantii tähtaja kulgemine uuesti. Algne müügigarantii pikeneb sellisel juhul ajavahemiku võrra, millal algne kaup oli paranduses. Nimetatud ajavahemik algab Kliendi poolt algse kauba parandamiseks üleandmise päevast ja lõpeb päeval, mil müügigarantii andja informeerib Klienti sellest, et asendatud kaup on võimalik kätte saada.

10.12 Lisaks müügigarantiist tulenevatele õigustele on tarbijast Kliendil ka muud seadusest tulenevad õigused.